torsdag 17 december 2009

Två vinster och ett byte



Jag vann ett tygpaket hos Bessemess för ett tag sedan och i samband med det gjorde vi även ett byte. Virkade godsaker mot ett namnhalsband.



Jag har även gått och vunnit en utlottning hos Drömmar om vitt och shabby, där vinsten var de här fina bokstäverna. De dök upp i brevlådan idag. Nu har jag satt upp dem på en hylla ovanför soffan.

Nu ska jag fortsätta med smyckesbeställningarna. De avlånga brickorna har varit slut i nästan alla webshoppar den sista tiden och nu är mina slut, men imorgon får jag hem nya brickor så då kan jag fortsätta stansandet igen. Om det är någon som vill beställa och hinna få smycket innan jul så behöver jag få beställningen senast imorgon. 

2 kommentarer:

LillaBarn sa...

Wow, vilka fina bakverk...Jag vill kunna virka sådär fint, men men.... Vilket bra byte för båda parter!!

KRUMELEJ sa...

Vilket toppenbyte för båda parter. Vinsterna är också jättefina. Ha en bra helg!