lördag 14 augusti 2010

Bytesklänning till C

Titta vilken fin klänning som kom med posten igår! Finaste klänningen ever! :)


Jag och Palven har gjort ett byte nu i veckan. Jag glömde fotografera min del av bytet innan det skickades iväg men här kan ni se vad som byttes. Jag fick även en fin bit tyg som jag kommer visa vid ett senare tillfälle. Vi åker ju iväg på semester om ett par dagar och då ska klänningen packas ner och förhoppningsvis lyckas jag lura till mig ett par livebilder på C då så ni får se hur den sitter på :) Tack för den superfina klänningen Palven!


Vilket bra bibliotek vi har här. För c:a två år sedan när jag började sy lämnade jag inköpsförslag på boken Baby cool, efter ett tag önskade jag Ulla Welinders bok Sy og strik börnetöj 0-3 år och för någon vecka sedan lämnade jag inköpsförslag på Meedoms bok Börnetöj 4-7 år och igår fanns den reserverad till mig på biblioteket. Så nu ska här ritas av mönster :)

3 kommentarer:

Tanjis sa...

Vilken supergullig klänning! Hoppas att den passar perfekt!

Vilket schysst biblotek ni har, kul att kunna kolla i böckerna först och sen kan man ju välja om man vill köpa dem eller inte.
Jag har den där boken men har inte sytt så mycket därifrån. Jag tyckte att storlekarna verkade bli så stora?!
Du kan väl testa och berätta hur det går för dig?

od Andulky sa...

Supersöt klänning och grattis till ett bra bibliotek!!

JuMel sa...

Så fin klänning! Lånade den boken som fjärrlån på biblan tidigare i år men jag orkade tyvärr inte rita så många mönster som jag trott att jag skulle... Får väl låna den igen!