torsdag 2 april 2009

PIF (nr 2)

När jag såg att Rättvisa barn hade plats kvar i sin PIF så kände jag att där ville jag hänga på, så det gjorde jag.

PAY IT FORWARD

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Vill du få en handgjord present av mig så skriv en kommentar till det här inlägget. De tre första kommer med i PIF:en och får en present av mig inom 365 dagar. Kopiera texten här ovanför och lägg ut på din blogg där du lovar att göra detsamma.

(Maila mig din adress och skriv även i mailet lite information om dig/din familj, ålder, storlekar, favoritfärger m m. Jag hängde ju på Fnurrs PIF i november och till den har jag en plats kvar, så finns det intresse så är det alltså en plats kvar där också.)

3 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Heisann:) Dette høres kjempe spennende ut.Er det lovlig at en i nabolandet melder seg på?

Kristin:)

Berg sa...

Låter jättekul. Jag är gärna med.
Har ju precis börjat pyssla själv:-)
Nu ska jag bara leta upp din mailadress.

krajamaria sa...

Vilken rolig idé! Jag hänger på den här PIF! Mejl kommer...