onsdag 22 april 2009

PIF-present från Rättvisa barn!

Jättefin solhatt från Rättvisa barn!

Titta vad jag fick i brevlådan idag! PIF:en från Rättvisa barn! En jättefin solhatt! "Till dig och inte något av barnen som omväxling" stod det på en lapp som följde med i paketet. Tack snälla du! Sambon och äldsta dottern provade solhatten och de kunde också ha den så är de riktigt, riktigt snälla kanske de kan få låna den ;-)

Den sitter som en smäck tycker jag. Eller vad säger ni?

Jag har ett par PIF:ar att ordna med. De kommer, måste få min symaskin fixad så ska jag ta tag i det! Tur att man har 365 dagar på sig!

7 kommentarer:

Anonym sa...

schyssta bilder! Den verkar sitta superbra, hoppas tyget passar också=) Det är ju lite svårt att veta just det! Kul att få piffa till dig=)

Madelene sa...

Den hade inte kunnat bli bättre! :0) Super snyggt!

Anonym sa...

så snygg. läckert tyg.

Äppel Päppel sa...

Supersnygg!

od Andulky sa...

Supersnyggt! Vilken oerhört fin PIF-present!

Anonym sa...

Jätte fin!!! Jag ar inte fatt min Harrison jag vann än - sa jag hoppas pa den snart!!!!!

Anonym sa...

Ha! Vet du vad?? Jag fick min i posten idag ;) :) GLAD!