fredag 24 september 2010

Mitt skickade höstmys-paket + några byten


Lägger in en bild här på paketet jag skickade till Mandalou i Höstmysbytet. Några saker hann inte hamna på bild, det är konstigt att det alltid blir så stressigt på slutet av de här bytena! Paketet innehöll en meter prickigt fleecetyg och en prickig velourkjol till den 7-åriga dottern, ett äppelhalsband och en garnavskärare + ett Hello Kitty strykapåmärke, Sömnadsmagasinet och en chokladkaka med blåbärssmak.

Tillägg: Kjolen är sydd efter ett mönster i Meedoms Sy börnetöj 4-7 år, sneglade åter igen på Jumelkjolen :) Det prickiga velourtyget fick jag i somras, en försenad födelsedagspresent, jag fyller i januari. Tyget är tydligen inköpt på Göksäter, Orust. Där har jag aldrig varit men får väl ta en sväng dit någon gång, det verkar finnas rätt mycket där. Är det det som kallas lilla Ullared? :)


Idag låg det ett paket i brevlådan, den här gången var det ett bytespaket från Miiaoo. Vi har gjort ett byte och jag fick de här fina kläderna mot smycken. :)

Tidigare i veckan fick jag ett paket från Tina som innehöll pärlsaker och tyg i utbyte mot smycken som jag skickat till henne. Kul med sådana här byten! :)

Imorgon blir det Syfestivalen!

1 kommentar:

Alla kan sy sa...

Coolt att du lämnade en kommentar på min blogg under tiden jag satt och skrev ett mail till dig. Kanske syns på syfestivalen imorgon.