måndag 30 mars 2009

~*Utlottning av fiskrensskallra*~


Här kommer den utlovade utlottningen! Jag lottar ut en fiskrensskallra bland er som lämnar en kommentar till det här inlägget.

Fiskrensskallran är sydd i Kalikåvelour från A&H. Den är gul med små svarta prickar på den ena sidan och enfärgad gul på den andra sidan. Det är en bjällra insydd i den (annars skulle det ju inte vara en skallra ;-) Mönstret till skallran finns i boken "Kalle K och andra varelser du kan sy".

Det är frivilligt om man vill länka hit till inlägget. Jag tänker gå efter "1 kommentar = 1 lott", för det blir nog enklast så. Har du ingen blogg så lämna din mailadress så att jag kan nå dig om du vinner! Sista dag att lämna en kommentar är söndag 5 april kl 18.

32 kommentarer:

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Den skulle mina barn gilla så den vill vi vinna:-)

Anna-Snoddas sa...

Jättesöt! Får gärna flytta hem till oss! :)

Zanna sa...

Jag vill jätte gärna vinna den fina skallran till min son :)

Doris_Assar sa...

Jättefin, jag vill absolut vara med!! :-)

Anna Mustonen sa...

Gudomligt, gudomligt söt och läcker! Jag vill ha en lottchans!!!

Lilla Gryn sa...

Jag vill vara med!! Min yngsta skulle älska den.

Anonym sa...

hahah den va ju bara sååå söt. jag är gärna med

Therese sa...

den var jättesöt är gärna med och tävlar

Heilt spesiell sa...

Supersøøøt!!Tror den vil til Norge ja;)

Nette sa...

Wow!! Denna skulle Maja skallra sk**en ur vi vill vara med :-)

Husfrun på landet sa...

Vilken söt liten en. Jag vill vara med i lottningen och hoppas jag kan vinna den till min systers lilla bebis som kommer i sommar :)

Fangoria sa...

Supersöt skallra, vill gärna vinna!!

Länkar i min blogg!:
http://fangoria-mittdittochdatt.blogspot.com/2009/03/tavlar-sybloggar-mm.html

/Hanna K

Radhusträdgården sa...

Min son skulle älska den! Många små saker att bita i...

Mejl: wennbergjessica@gmail.com

Ph sa...

Oj vad fint! Jag vill gärna vara med! Länkar i bloggen.

Sandra tipsar sa...

Oh, den skulle min yngsta älska, så jag är lätt med!

Sandra tipsar sa...

Jag har länkat här också:
http://sandratipsar.blogg.se/2009/march/vinn-en-fiskrensskallra.html

Amanda sa...

Jättefin! ^^

Jag har länkat tävlingen vidare här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavling-fiskrensskallra.html

Vecka - Vecka sa...

Jag är gärna med! Den var fin!

LottaM sa...

Vilka härliga fiskben :-). Jag tar gärna en lott.

Kul att du hittade till mig och lämnade ett spår. Örngotten är nya för våren så de finns säkert kvar.

***Lotta***

fante sa...

Klart jag vill vinna en jättefin skallra :-D Jag länkar också till vänster i bloggen :-)

Heimlaga sa...

Cool! Jag vill vara med!

Totaja sa...

Jättefin skallra! Hade passat perfekt till lill*a som kommer vilken dag som helst.

evamar sa...

Vilken härlig skallra. Den skulle passa perfekt till en god väns efterlängtade bebis som alldeles snart (16 april enl beräkningar) kommer till världen.

Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/april/skallra-5-april.html

Berg sa...

Åh, den skulle vara toppen till mina kommande syskonbarn. Jättefin!

Lina sa...

Skallran vore superkul att vinna till familjens barn =).
//Lina

Cilla - cilla1983@hotmail.it sa...

Jag är vill gärna vara med i utlottningen. Det hade varit perfekt till lillen i magen när han kommit till världen. :)

Jeanette sa...

Hejsan!
Jag är gärna med i din tävling
Länkar från tävlingsbloggen

Strömming sa...

Jag vill också vara med och tävla, tror att I skulle gilla en sån skallra!

Kerstin sa...

Mitt svar blev visst inte registrerat igår =( Men jag är gärna med och tävlar! Har länkat från min tävlingsblogg också:

http://emoen.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-hos-lillofant.html

Ha en bra dag!

Angelica - geckon tävlar sa...

är med jag oxå har länkat från min blogg

Sara sa...

Jag är gärna med och tävlar, skulle bli en fin present åt en kompis som fick sitt första barn för en månad sen i vecka 31.

Kaww clothes sa...

Underbar! Den skulle passa och bli omhändertagen av alla fantastiska barn i "gula hörnan" på förskolan jag arbetar.