torsdag 11 juni 2009

Sommarsolswap

Någon sommarsol har det ju inte direkt varit här idag, desto roligare att det kom ett sommarsolswappaket! Min hemliga swapvän hade inte bara sytt till ett av barnen utan till alla tre! Tre stycken fina toppar, eller t-shirt får man väl säga om sonen plagg ;-)



Som ni ser på bilden så var det ett fullmatat paket, en stor bit tyg, "collegetröjetyg". En trepack resår i olika bredder, jättebra att ha till de singolallatunikor jag syr. En kortlek = något roligt till barnen som passar alla åldrar, enligt det medföljande brevet. Mörk choklad, den försökte sambon för övrigt smita iväg med men jag lyckades rycka loss den från honom. Och så senaste numret av Ottobre!

Jag listade ganska snabbt ut vem det var. Det jag tog det på var att jag hade läst i ledtrådsinlägget på hennes blogg att hon bl a skulle sy till någon som var osynlig på mottagarens blogg. Jag kände mig direkt ganska skyldig. Jag har ju faktiskt inte sytt något alls till min son! Inte jättemycket till äldsta dottern heller men hon har ju ändå medverkat här på bloggen.

Jag pillade bort tejpen som satt för namnlapparna och jag hade gissat rätt. Tack så jättemycket Heimlaga för det fina paketet! (Jag hämtade paket rätt sent i kväll så livebilder får det bli en annan dag.)

1 kommentar:

Doris_Assar sa...

Vilket fint paket! :-)