söndag 2 augusti 2009

Och vinnaren är...

Nu har vi haft lottdragning. Många lotter blev det att skriva och vika! Väldigt många hade ju länkat till tävlingen och det gav ju två lotter! Sonen, E, hjälpte till. Han hittade en fyrklöver tidigare idag och jag tyckte att det passar väl bra att han drar en lott då så kan han ju föra över lite tur till någon av er alla deltagare!



Josephine står det + krax (var tvungen att märka namnen med något för att hålla isär alla, det var ju några stycken som hette samma ;-) Det betyder att Kråksång & Mamelucker har vunnit ett namnhalsband! Grattis till dig!

Tack så jättemycket alla ni som har varit med och tävlat i min utlottning! Trodde aldrig att tävlingen skulle väcka sådant intresse!

3 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Grattis til den heldige vinneren:)

LillaBarn sa...

Grattis till vinnaren och tack för tillfriskningsönskningarna... Much needed... Ang tröjan, Här kallas luvorna på dessa tröjor för just "Pixie hood". En pixie är nåt slags naturväsen typ alf tror jag...

josephine sa...

HURRA FÖR MIG!!!!!
Tack E för att du hjälpte din mamma! Den lyckoklövern får du ta och rama in ;-)
Kom hem idag efter lite semester och fick dessa underbara nyheter!
Jag blev helt snurrig och sitter och kollar på alla val jag måste göra med halsbandet - ojojoj vad kul!
Håll ut, jag velar men ska bestämma mig så snart jag kan!!!
Tack! Tack! Tack! Och HURRA igen!