onsdag 29 juli 2009

Nya pärlsaker

Här är lite nya saker som har dykt upp i brevlådan de senaste dagarna :-) Det är riktigt roligt det här med smyckesskapande. Ursäkta ni som tittar in och hoppas få se något sytt ;-) . Jag hoppas ni står ut med att få se lite pärlor emellanåt. Jag hade funderingar på att göra en blogg speciellt för smycken men det känns lite motigt att ha flera bloggar att hålla reda på, det är ju redan två i nuläget. Ska eventuellt göra om butiken till att bara innehålla smycken.




Jag har fått hem några nya tags/brickor. De finns längst ner till vänster, två sorters stjärnor och två sorters hjärtan. Jag har inte beställt så många av varje sort. Den stora stjärnan och det mindre hjärtat är ganska tunna. Jag ska teststansa och se hur det blir.

Det är vekligen jättekul att så många vill vara med och tävla om ett namnsmycke! Hade aldrig räknat med att det skulle bli så många! Den har nog bidragit till att det dykt upp en hel del beställningar på sista tiden med, också det väldigt roligt!




Visar även en bild på de pärlor i Pandorastil som jag beställt till mitt egna armband. Här har jag bara satt på allihop lite hur som helst.

7 kommentarer:

LillaBarn sa...

Vad mycket fina smycken du gör... Jag höll på med smycken ett tag, men gav upp då jag inte kunde hitta fina stenar och pärlor utan att spendera årsinkomsten för ett litet land. Fast nu spenderar jag visserligen ganska mycket på tyger istället ;)
Vad snäll du är som hjälper mig med min dronk, min email är emilie.pettersson(snabel a)exemail.com.au

Anonym sa...

vad kul att du har egen syhörna nu!! :) tycker inte alls det är knepigt att du bloggar om dina (underbara) smycken pa samma blogg.... följer ju DIG och dina skapelser ;)

LillaBarn sa...

Tack, tack och åter tack för mönstret på dronken. Det får nog bli kvällens projekt tror jag. Hör av dig om det är nåt du vill ha härifrån!

LillaBarn sa...

Tack, tack och åter tack för mönstret på dronken. Det får nog bli kvällens projekt tror jag. Hör av dig om det är nåt du vill ha härifrån!

Anna, Tvillingtand sa...

Gud va kul med så många tävlande! Du gör fina smycken så det är inte konstigt! Jag tycker du ska fortsätta att ha en blandblogg, det är kul att se både smycken och kläder =)

Lallis/Helene sa...

Ååh så mycket fina smycken du gör!

Angående mönstret på singoallan är det från Ulla Welinder Sy och strig. Forkortade den lite men annars tror jag inte jag gjort fler ändringar. Det var nog över ett år sen jag ritade av mönstret så jag minns inte riktigt :)

Marika på Odlingspyssel sa...

Vilket spännande och kreativt paket :) Dina smygen är verkligen jättefina :)