onsdag 17 november 2010

Utlottning


Utlottningen är avslutad!
Nu drar jag igång en ny utlottning här på bloggen. Tänkte firat 50000 besökare men missade det :/ Räknaren tickar på mot 55000 besökare så vi kan fira det istället :) Det jag tänker lotta ut den här gången är ett "babushka"-halsband. En vinnare får välja ett halsband med en rysk docka i valfri färg. Färgerna som finns här hemma ser ni på bilden. Ljusblå, lila, svart, röd och turkos. Jag har även ljusrosa hemma men den kom visst inte med på bild. Den tillhörande kedjan är en kulkedja, c:a 75 cm lång. Babushkan är c:a 2,5 cm och av porslin.


Allt du behöver göra för att vara med i tävlingen är att lämna en kommentar till detta inlägg. För dubbla vinstchanser så länkar du till tävlingen på din blogg, hemsida eller facebook, låna gärna bilden. Glöm inte att skriva i kommentaren om du har länkat. Har du ingen blogg men ändå vill öka vinstchansen så maila två vänner + en kopia av mailet till mig. Hoppas ni vill vara med!


Utlottningen avslutas den 30/11 kl 20.00.

Lycka till!

Utlottningen är avslutad!

62 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Utlottningar gillar jag och vill gärna vara med.
Länkar din sida till facebook och hoppas på tur.
Anna-Lena

Anonym sa...

Fina de är!
Jag länkar på facebook.
Kram Katarina Frimodig

Anonym sa...

Jag är med och länkar från fb på en gång och bloggen imon =)

AttenKattenNoa sa...

Så söta! Självklart är jag med! Länkar från min blogg!

Linda, lerolai sa...

Jag vill också vara med, de är ljuvliga!
Länkar från min blogg: http://lerolaiblogg.rosander.info/#post137

Hanna Engkvist sa...

Åh vad fina och vad generöst av dig, jag är ute efter den turkosa... :D

Jag har länkat till dig i min blogg: http://spaceage-design.blogspot.com/

Anonym sa...

Själv klart vill jag vara med.
/Ann-Sophie
evegard.h@telia.com

JuMel sa...

Klart att jag vill vara med!:) Jag länkar under dagen så 2 lotter till mig.

Camilla sa...

Åh, vilka fina halsband! Självklart vill jag vara med! Två lotter till mig, tack! Länkar från min blogg.

Gittan sa...

Jag vill också va med och tävla!! En lott till mig tack!

Style by M.O.M. sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Har länkat till dig på min syblogg http://hostosabiten.blogspot.com/

Håller tummarna!

/Karin "tösabiten"
http://hostosabiten.blogspot.com/

Marina sa...

Jag vill vara med och tävla, jag har länkat i min blogg.

http://tinni78.blogspot.com/2010/11/utlottning-av-halsband.html

//Marina

Myssel sa...

Vilket fint halsband! Jag vill gärna ha en lott.

Anonym sa...

Jag var så glad att vinna förra gången, så nu chansar jag igen! Länkar i bloggen, så två lotter tack!

Petra / Popetotrora sa...

Jag vill vara med! Länkar från min blogg!

Camillas virkhörna sa...

Är gärna med och tävlar. Länkar från min blogg så det blir två lotter tack!

mammalito sa...

Åhhh... den här vill jag verkligen vinna. Samlar på Babushka dockor!!

Länkar i bloggen!!!

Alla kan sy sa...

Men vilka söta! jag som inte ens är en halsbandstjej vill ändå ha en, och tror faktiskt att jag skulle börja använda halsband.

Jag länkar från bloggen, så 2 lotter, hoppas minst en av dem blir vinst :)

rino sa...

jag är med:-)

Anonym sa...

Hej, jag vill också vara med!
/Isa
february_bell@yahoo.se

Fangoria sa...

Åh hoppas jag vinner denna gång!!
Jag har länkat här:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2010/11/babushka-halsband-hos-lillofant.html

HomeRiver sa...

Men vilka fina! Perfekt julklapp. Eller nej, förresten, till mig själv i så fall...

Anonym sa...

Jag vill också vara med i utlottningen.
/Ulrika
w03ulpe1@stud.slu.se

Krumitott sa...

Åh, ett sånt halsband vill jag gärna vinna! Grattis till alla besökarna!
Länkar från min blogg, så jag tar två lotter.

Emmas dagar sa...

Grattis till så många besökare!
Jag vill vinna en Babushka.
En lott till mig!

Lotta sa...

Vilket häftigt halsband!! Klart jag vill vara med.

Emma sa...

Åh älskat sånna sen jag var liten. Vill gärna vara med. Ha de gottit! Emma iceblueeyes_85@hotmail.com

mynta sa...

Självklart vill även jag vara med och kanske, kanske få bli lycklig ägare till det fina halsbandet!
Jag länkar från min blogg, så två lotter för mig!

Sanna sa...

Vill gärna vara med och tävla om det ursöta halsbandet. Länkar hos mig och tar därmed 2 lotter.

Kram

emma sa...

klart jag vill vara med =)
jag har länkat från min blog: http://bitskemma.blogg.se/2010/november/halsband.html
=)

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med, jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/november/halsband-3011-1.html

info@annakarlsson.se

bakformen sa...

Hej, är gärna med och firar. Om jag skulle ha turen att vinna så väljer jag den lila söta porslinsbabushkan.
Deltar med 1 lott (har ingen blogg).

/ Pia
bakformen@gmail.com

hanny sa...

Jag vill gärna vara med(: Tyckte verkligen om de små söta "Babushkorna"(: Alla färger var fina, men jag skulle nog vilja ha en ljusrosa eller turkos eller ja, vilken som (:

Jag länkar på min blogg så snart som möjligt!! (: (:

Anonym sa...

Jag vill vara med och vill såklart gärna vinna det fina halsbandet :-) Hälsning Monika empty_heart@live.se

Tovis sa...

Hej, jag är självklart med, älskar de söta små gummorna!

Har länkat här för en extra chans: http://tovis88.wordpress.com/2010/11/21/tavla-hos-lillofant

Kram
ectricgirl@yahoo.se

Josefine sa...

Tar en lott. fr0stskadad@hotmail.com

Elin J sa...

Hej hej klart att jag är med och tävlar!

Har tipsat på FB!

*håller tummarna*

KRAM

Angelica sa...

Åh vad fina! Jag vill vara med och tävla!

Angeluica sa...

Åh vad fina! Jag vill vara med och tävla!

Emma sa...

Hej!
Jag deltar gärna i den här tävlingen! Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag nog få tänka till på färg då. Väldigt fina halsband iaf :)

Linda sa...

Jag är med! =)

Jenny sa...

jag är med :)

Anonym sa...

Hej hej!! Jag är självklart med, jättesöta ju!!!

Länk till inlägget: http://anniiizzz.blogg.se/2010/november/tavling-hos-lillofant.html#comment

Ha det bra!
Kram! ;)

Anonym sa...

Jag är med :) Varma hälsningar från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Emma sa...

Jag är med! Hoppa jag vinner ett. :)

Har länkat här http://emmset.blogg.se/2010/november/tavling-halsband.html så har två lotter. :)

emmis_soet@hotmail.com

Hoppas på tur. :)

Ylva sa...

Är absolut med! :D
Gud vilka söta, hoppas på tur.

Choklad@gmail.com

Linda sa...

Jag är jätte gärna med
har länkat här

http://lindatavlar.blogspot.com/2010/11/vinn-sott-halsband-3011.html

4U2 sa...

Visst vill man äga ett så fint halsband. Anmäler mig som deltagare i tävlingen.

MiA sa...

Ja! Jag vill vara med :) Håller tummarna för den röda.

Anonym sa...

Vilket vackert halsband - jag deltar såklart gärna! Nu ska jag hålla mina tummar hårt.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com
(Tyvärr har jag ingen blogg)

Ragnhild sa...

Är hemskt gärna med! Tar 1 lott och hoppas på tur :)

ra.winback@gmail.com

Elina sa...

Så roliga halsband! Jag är mer än gärna med! Har länkat på min blogg för extra vinstchans!

johanna sa...

Riktigt kul att läsa din blogg :-) Det var det här halsbandet som lockade in mig!

Leila sa...

jag är med :)

rebelde.leila@hotmail.com

Camilla sa...

Jag är gärna med i utlottningen av detta fina halsband!
För en extra lott länkar jag här: http://muminmammatavlar.blogspot.com/2010/11/babushkahalsband.html
Mvh Camilla muminmammaliv@gmail.com

lilla hjärtat sa...

Å, en liten extra klapp är ju aldrig fel. Är gärna med i utlottningen i sista minuten....

Lilla Gryn sa...

Jag vill gärna vara med. Har du sett att jag bytt bloggadress? lillagryn.se/blogg är dte som gäller nu istället, bara så att jag inte tappar bort dig.
Lycka till på julmarknaden.

LADY JEN sa...

Jag vill oxå vara med!

emmys stickning sa...

jag vill jätte gärna vara med och tävla om ett sådant fint halsband! Länkar i bloggen.

Sofia sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Självklart vill jag dubbla chansen och länkar i bloggen.

Annelie sa...

Jag deltar gärna, älskar halsbandet!

Marias garnhändelser sa...

Grattis till 55000!
Vill gärna vinna:-)