torsdag 28 januari 2010

En PIF har skickats och nått mottagaren



Nu har en av mina PIF:ar nått mottagaren. Det blev en singoallatunika med en matchande väska till Kristins (Heilt spesiell) söta dotter A. Singoallatunikan är sydd efter mitt vanliga mönster, Allt om handarbete nr 4 2008. (Jag har nog skrivit fel tidigare...).

Singoallan matchas med en väska i samma tyg. På väskan satte jag fast en liten pärlängel, den finns inte med på min bild men här kan ni se modellbilder och även ängeln på väskan :)

8 kommentarer:

JuMel sa...

Söt singoalla, såg den även på mottagaren! Läste någonstans att du ska på semester, ha det så skönt! Härligt att komma bort från vintern ett tag!

Fangoria sa...

Åh herregud vilken supersöt singoalla!

h/saltaste bönan sa...

Är väldigt svag för singoallor - och för prickar...

OttoPippi sa...

Verkligen ett sött set! Mottagaren kan inte bli annat än nöjd!

Jag har varit bortrest och sjuk och får tacka så otroligt mycket i efterskott till awarden! TACK!!!

Jag har en liten fråga till dig: Hur fixar man en 3-spaltig blogg månne tro????

LillaBarn sa...

Vad fint, och gulligt med en liten vaska till! Min dotter alskar vaskor, fast vill ju helst ga naken nufortiden. Men ska det vara klader pa, sa ar det bara ett plagg som duger, och det ar en rosa klanning som ar alldeles for varm nu...

Astrid Hemsydd sa...

Herlig sett! Heldige A!

Anonym sa...

Så söt. Singoallor är så fina och skoj att sy. Extra fint med den dekorativa fållsömmen. Jag har sådana på min symaskin men använder dem sällan tyvärr. Det får jag ändra på.

emalee sa...

Superfint! Du har inte lust att dela med dig av singoallamönstret? ;-) Vill så gärna sy en till dottern, men hittar inget bra nån stans :-(