söndag 28 mars 2010

Ängelörhängen

Oj, vad den här veckan gick fort! Har varit fullt upp hela veckan, utvecklingssamtal i barnens skola, en kväll var jag bortbjuden på ljusparty, m m, m m. I fredagskväll hade jag en liten visning där jag hade med mig en del av det jag sytt. Sålde några mössor, några dregglisar, ärtpåsar, napphållare och haklappar. Jättekul!  Idag har jag gjort en del av de halsbandsbeställningar jag har fått in den senaste veckan. Ska fota och lägga in i galleriet senare.


De här ängelörhängena gjorde jag en kväll nu i veckan.Turkosa, rosa, vita, svarta, lila, silverfärgade och genomskinliga.

Nu ska jag och C gå ut en stund.

Ha en bra söndag!

3 kommentarer:

Zanna sa...

Vad fin bild du har skaffat överst på bloggen :)

alvinea sa...

Ursöta örhängen! Du har en utmärkelse att hämta i min blogg!

LillaBarn sa...

Jättesöta små änglar!