torsdag 18 mars 2010

Änglaörhängen och ormlänkshalsband




I förra veckan gjorde jag lite nya änglar, bl a de här gröna våränglarna. Tycker att de passar bra som örhängen! Jag ska iväg på en liten visning i nästa vecka så jag ska försöka fylla på förråden lite vad gäller tunnare mössor, haklappar, förkläden och smycken.


Jag beställde hem ormlänkshalsband för ett bra tag sedan efter att jag hade fått förfrågan angående det. Så här ser det ut. Här tillsammans med matchande armband. Pärlorna kan fås i andra färger och former.

3 kommentarer:

JuMel sa...

Snyggt!!!

Unknown sa...

Så fina smycken! Av änglaörhängena fastnar jag mest för blå, grön, svart....ja alla färger är fina, men jag älskar de nämnda färgerna när det drar sig mot vår!
:-)

KRUMELEJ sa...

Vilka snygga smycken. Blev extra förtjust i armbanden. Supersnygga!