onsdag 31 mars 2010

Livebilder på elefantbodyn + en utmärkelse

Min syster beställde den här elefantbodyn tidigare i år till sin kompis som väntade barn. Bebisen föddes och bodyn var lite stor men bebisar växer ju fort och nu sitter den perfekt på! 


Titta vilken liten goding! :) (Tack för bilderna Christin!)

Jag fick utmärkelsen The Sunshine Blog Award av Alvinea häromdagen. Tack så jättemycket! :) 


Men det är lika svårt som förra gången att bara välja ut 12 st att skicka vidare till. Jag har ju samlat på mig en hel del sybloggar i min blogglista + att jag har lagt några i favoriter som jag inte hunnit lägga in i blogglistan ännu. Jag skickar utmärkelsen vidare till alla kreativa och pyssliga människor som tittar in här emellanåt! Jag vet inte riktigt vart tiden tar vägen nu för tiden men den räcker inte till allt vad jag vill att den ska räcka till i alla fall. Jag har blivit så dålig på att lämna kommentarer hos er andra *skäms* men jag är jätteglad för de kommentarer jag får!

5 kommentarer:

Astrid Hemsydd sa...

Den var virkelig herlig! Jeg elsker de gule elefantene! Bare så dumt de ikke er å få lenger..

Zanna sa...

Den va jättefin! En riktigt sötnos

Heilt spesiell sa...

For en søtnos!!Nydelig body!

KRUMELEJ sa...

Vilken sötnos. Ha en trevlig påsk!

Ingrid sa...

Gullunge!! Jag är så svag för gult och vitt just nu...

Och utmärkelsen har du gjort dig väl förtjänt av!