onsdag 10 mars 2010

Utlottning hos mig :)

Jag tänkte att jag skulle haft en utlottningen när besöksräknaren närmade sig 30000. Det var precis innan vi reste bort och jag hann aldrig ordna med det innan. Nu har räknaren passerat 33000 här på bloggen och i min "butik" har den snart passerat 3400! Värt att firas tycker jag!

Det är lite skumt det här med besöksräknare. Jag har en annan räknare på sidan också som jag lade till säkert ett halvår efter den första och den är redan uppe över 46000 så då kan det ju snart blir en 50000-besökareutlottning :) Kul i alla fall att så många har tittat in trots att det för tillfället inte händer så mycket här. Jag var sjuk i helgen igen + måndag och tisdag och har inte orkat göra någonting, men nu börjar jag riktigt längta efter att få sy och pyssla lite. Läsa bloggar har jag inte heller orkat, men jag ska skärpa till mig för nu känns det som om det går åt rätt håll i alla fall.

 
Åter till utlottningen, eftersom jag inte har orkat sy eller pyssla ihop något så får det bli lite smått och gott som jag shoppade i Thailand. Tänkte köra ett Hello-Kitty-tema med tre vinster. Det som lottas ut är ett par Hello Kitty-hårspännen, en liten Hello-Kitty-väska/börs och ett ark, c:a 50 cm med Hello-Kitty-klistermärken, man kan sätta fast dem på fönster, kakel m m och de går att flytta runt och kan användas flera gånger.


Det är alltså tre personer som kan vinna en sak var. Lämna en kommentar så är du med i utlottningen! Skriv gärna i kommentaren vilken vinst du vill ha, är det flera av vinnarna som vill ha samma sak så kör jag lottdragning mellan de tre vinnarna också. Utlottningen avslutas söndagen den 21/3 kl 19.00.
Utlottningen är avslutad!

36 kommentarer:

Y sa...

mina tjejer älskar hello kitty. Grattis till alla besökare! Tydligen uttalas Kitty som shitty på Japanska.

Anonym sa...

Min dotter gillar med " den rosa katten" glömmer alltid att den heter Hello kitty

så ja tävlar för henne :)
vilken vinst som helst går bra!

GR sa...

Min tjej gillar Hello Kitty och klistermärken, så om jag vinner vill jag helst ha dem.

Kathrine H sa...

Gratulerer med så mange besøkende!

Jeg blir veldig gjerne med, og deltar for min lille niese på 3 år som elsker Hello Kitty. :o)

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Klart jag vill vara med och tävla. Vilken vinst det skulle bli spelar ingen roll.

Mammalito sa...

Hej!

Grattis till ett fantastiskt antal besökare!!

Jag skulle jättegärna vilja vinna den fina /väskan/börsen åt lilla Vera såklart!!

JuMel sa...

Grattis till alla besökare! Här hemma har vi ett par tjejer som älskar Hello Kitty så jag vill gärna vara med och tävla. Vinsten spelar ingen roll:)

Pixi sa...

jag har en kompis tös som är fem o superförtjust i Hello Kitty så väskan hade nog passat bra på henne om det e möjligt,annars går det nog bra med vilket som ,hehe..Länkar med bild o hoppas på tur!=)

Fangoria sa...

Vill gärna vinna klistermärkena! =) Har länkat:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2010/03/hello-kitty-prylar-hos-lillofant.html

KRUMELEJ sa...

Jag är gärna med och tävlar. Tjejen älskar Hello Kitty oavsett vad det är :D.

Åsa Tidqvist sa...

Min tös ÄLSKAR Kitty så jag är absolut med!!

Maria sa...

Grattis så kul med så många besökare:) Såklart vill jag vara med. Önskar hårspännen till min lilla Skrålla om jag skulle bli en vinnare:)

finnkids sa...

Grattis till så många besökare! Vill gärna vara med, önskar hårspännen till min större tjej ifall jag vinner!

MarJo sa...

Grattis till alla besökare! Vill gärna vara med, vinner helst klistermärkena.

Liz sa...

är nästan lite små förälskad i kitty börsen, den skulle jag väldigt gärna vilja vinna.
Tack för en underbar sida och ha en godnatt!!

SandraS sa...

Jag vill också vara med. Jag har två tjejer så jag vill inte vinna väskan eftersom den inte går att dela på två! :-)

krångligochkonsitg sa...

Jag är gärna med!
Om jag vann skulle jag nog välja en hello kitty börs! ;D

http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/march/tavling-hos-lillofant.html

Hoppas på tur! :) // Kramis

kranglig_konstig@live.se

Palven sa...

Va kul med alla besökare!
Min skrutta är heltokig i HelloKitty, så jag vill inte missa detta. Skulle jag ha turen med mig så är det väskan som står högst på önskelistan :o)

Anna sa...

Åh vad roligt med tävling:D Om jag vann så så hade jag velat vinna klistermärkerna:D Kram http://rosapapper.bloggplatsen.se

Bustråden sa...

Jag är gärna med och tävlar. Vill helst ha klistermärkena om jag vinner!

evamar sa...

Det låter som du mår ungefär som jag har mått - men nu är jag MYCKET piggare och hoppas att du också kryar på dig snart.

Hello Kitty är en stor favorit och jag (nja, inte JAG personligen då) önskar hårspännen, märken och väska i den ordningen.

Och jag har såklart länkat:

http://evamar.blogg.se/2010/march/hello-kitty-saker-21-mars.html

Selma sa...

Heej! =)

Jag älskar Hello Kitty! ^^ Jag vill gärna vara med!!

Hmm, har lite svårt att bestämma mig men jag skulle nog helst vilja ha klistermärkerna om jag vann :)
Min e-mail: selma_717@hotmail.com

Håller tummarna till tusen!

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar.

Jag skulle bli glad för vilken vinst som :)

Ha en fortsatt härlig söndag.

Olelsi / Nettan sa...

"Jag vill gärna vara med eller rättare sagt min ena tös jublade glatt åt denna utlottning"

Länk:
http://olelsi.blogg.se/2010/march/vinn-hello-kitty-valj-vad-du-vill-vinna.html

Tösabiten vill gärna vinna antingen klistermärkena eller väskan.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Annica sa...

Min dotter älskar Hello Kitty, hon vill ha allting med henne. Så hon fick välja själv och hon valde Hello Kitty väskan för den vill hon visa upp för alla på dagis.. :D


bloodsband@live.se

Anonym sa...

Jag vill vara med!!
Vilken som helst av vinsterna skulle göra töserna här hemma glada.

FiaLisa76@hotmail.com

Mia sa...

Hej jag vill gärna vara med i utlottningen och vill vinna klistermärkena.

Stella sa...

Hade velat vinna klistermärkena :)

stellaskoog@hotmail.com

Jenni sa...

Hej!

Jag vill gärna ta chansen och tävla om dessa supersöta vinster. Då jag har två små flickor som älskar Hello Kitty (i alla fall den stora) så blir jag lika glad vad jag än vinner, om jag blir en av de tre vinnarna. Men för att rangordna så väljer jag 1 väska, 2 hårspänne och 3 klistermärke.

Kram Jenni

miranda sa...

Hej! Jag vill vara med och tävla. Jag älskar hello-kitty så varför skulle jag inte vilja vara med? ;) Om jag vann skulle jag vilja ha hello-kitty klistermärkerna,

D.S - jag har länkat om din tävling på min blogg! ;)

Lilli sa...

Hej,Jag är gärna med! :D Spelar ingen roll vilken vinst det är. :)


klevmarken_92@hotmail.com

Anonym sa...

Min dotter är väldigt förtjust i hello Kitty. Hon är 2,5 år och jag tror att hon skulle bli glad om hon fick väskan.

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla, min flicka älskar Hello Kitty och vi vinner helst väskan

Länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/march/vinn-hello-kitty-saker.html

Hoppas på tur
Kram Linda

SiriR sa...

Min eldste datter er stof Hello Kitty fan, så jeg vil gjerne være med i konkurransen. Tror hun vil like alle gevinstene jeg, men kanskje spesielt den lille veska, hvis jeg skulle være så heldig å vinne da!!

Mamma Mia sa...

Spelar ingen roll våran lilla tjej är galen i katten..får vi välja så kanske spännena till håret..

h/saltaste bönan sa...

Hejsan, trodde alldeles jag hade tävlat. Mina barn är för små för hello kitty, men har en kusin som älskar den lilla katten. Vinner jag skulle hon bli jätteglad. Väskan skulle hon älska. Eller klistermärkena. Hello Kitty-hårspännen fick hon av oss i julklapp, men de här var faktiskt sötare:-)