söndag 21 mars 2010

Nu är vinnarna utsedda

Nu är vinnarna utsedda. Jag använde mig av en slumptalsgenerator, som finns här, som jag såg att någon hade använt på en blogg i sin lottdragning. Den här var bra då det var tre vinnare som skulle utses. 36 stycken ville vara med, så jag klickade i att tre tal mellan 1 och 36 skulle slumpas fram och då blev resultatet så här.

 Syns det?

Nummer 5, 1 och 18 har vunnit varsin sak. Om jag räknar kommentarerna uppifrån och ner så får jag det till att kommentar nr 5 är FAE, kommentar nr 1 är Y och kommentar nr 18 är Palven. Grattis till er! Och tack alla ni andra som ville vara med i min utlottning!

4 kommentarer:

Palven sa...

Va kul :o) Å så glad min lilla skrutta ska bli! Tusen tack i förskott!!!

Olelsi / Nettan sa...

Grattis till vinnarna!! Vet en som blir sur i morgon, får väll ta och köpa något till henne i stället.
Ha en bra kväll...

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Y sa...

så roligt! tack!!! mina tjejer älskar Hello Kitty!

Palven sa...

En stolt tjej öppnade idag paketet där hennes eget namn stod.... Hon blev superglad över innehållet :o)
Tackar, tackar!!!