lördag 20 mars 2010

Nya napphållare


Som jag skrev tidigare håller jag på att fylla på förråden med sydda saker inför visningen jag ska hålla i nästa vecka. Idag blev det några napphållare sydda, ingen direkt massproduktion men jag har några kvar sedan tidigare och vill inte fylla upp skåp och lådor med massa färdiga saker ;) Den här gången satte jag inte dit någon ring att fästa nappen med utan det blev en tryckknapp istället. Jag har även sytt några mössor och haklappar idag men dagsljuset hade försvunnit när jag hade tid att fotografera dem så bilder kommer imorgon. Tygerna kommer från Stoff och stil och  Superbuzzy.

Min Hello Kitty-utlottning avslutas imorgon kväll så är det någon som har funderat på att delta men glömt bort det, än är det inte försent! :)

Ha en fortsatt bra lördagskväll!