måndag 24 maj 2010

Ett mobilfodral


Jag tyckte att det var på tiden att sy ett mobilfodral till min mobil. Jag har haft den här telefonen ett tag nu och den har klarat sig rätt så bra från att ramla i backen, men för några veckor sedan när jag skulle ta upp den ur väskan åkte den i golvet varpå den fick en rejäl repa på displayen. :/ Hade jag haft ett fodral den gången så hade det inte hänt... Igår tog jag tag i saken och sydde ett fodral. Det fick bli det orangea tyget (från IKEA) som jag tidigare har sytt en väska och en börs av och så passade jag på att inviga mina nya namnlapparna. Jag vek in kortsidorna och sydde runt om.


Jag tycker att den nya namnlappen passar alldeles utmärkt ihop med färgerna på mobilfodralet! :) Jag kan helt klart rekommendera den här modellen av namnlappar om någon sitter och funderar på att beställa därifrån. Som någon kommenterande i inlägget innan att man kan skriva dubbelt och klippa isär namnlapparna från Mina namnband, och det kan man ju göra med de man beställer från Ikast Etiket också och då blir det ju ännu billigare :) Då har man helt plötsligt 200 etiketter för 159 kr (porto tillkommer med 35 kr). Så på det sättet får det bli  för min del nästa gång det är dags att beställa!

Nu åker jag på konferens/planeringsdagar, kommer hem imorgon!

6 kommentarer:

Miiaoo sa...

Fint!

Annabell sa...

Vilket jättefint mobilfodral, gillar även väskan och alla andra fina saker du gör!

Gulludden sa...

Hej! Du har väl inte missat att rösta på din favorit när det gäller Johanna Ahlards robot tryck? Om du inte har röstat gå gärna in på min blogg och lägg din röst. Mvh. Jessica

Pixi sa...

Jättesnygg!!=)

Randiga sa...

Skitsnyggt! Särskilt om man jämför med mitt...buhu. Jag ska köpa mina etiketter från det ställe du rekommenderade - beställer ikväll!

Randiga sa...

Helena! Nu är det jag som inte hittar din mailadress. Min är kawiklund@hotmail.com - ska lägga ut den på randiga snarast!