söndag 27 september 2009

20 000 besökare tycker jag ska firas!



Utlottningen är avslutad!

Besöksräknaren gick över 20 000 nu i veckan och det tycker jag ska firas med en utlottning! Den här gången är det ett ormlänksarmband med glaspärlor som passar till Pandoraarmband som lottas ut. Armbandet har jag gjort själv, det finns alltså inte att köpa i affär, förutom i min egen butik då ;-)

Allt du behöver göra för att vara med i tävlingen är att lämna en kommentar till detta inlägg.

För dubbla vinstchanser så länkar du till tävlingen på din blogg, låna gärna bilden. Glöm inte att skriva i kommentaren om du har länkat. Har du ingen blogg men ändå vill öka vinstchansen så maila två vänner + en kopia av mailet till mig.


Tävlingen avslutas lördagen den 10 oktober kl 20.00.


Lycka till!

52 kommentarer:

JuMel sa...

Nog för att jag beställt ett armband men jag vill gärna vara med och tävla ändå... Jag kan ju ha två om jag skulle ha sån tur! Länkar på min blogg oxå!/Mia

Anna-Snoddas sa...

Jag vill absolut vara med! :)

KRUMELEJ sa...

Jag vill absolut vara med och tävla och har länkat till min blogg. Grattis till de 20 000!

Fangoria sa...

Vill gärna vara med och tävla, och har länkat:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2009/09/armband-hos-lillofant.html
Grattis till 20 000! =)

Debbie sa...

Grattis till 20000 besökare!! :-) Jag har länkat i min blogg!!

Hanna Kristiansson sa...

Grattis till 20 000 besökare. Självklart vill jag vara med och tävla när det är ett sådant fint pris!!

Carita sa...

Grattis till alla besökare :)
Jag är gärna med i tävlingen. Jättefint armband.
Jag har länkat: http://lillofant.blogspot.com/2009/09/20-000-besokare-tycker-jag-ska-firas.html.

Ha det fint!

evamar - tävlingsblogg sa...

Klart jag vill vara med och klart att jag också länkar i min tävlingsblogg. Jättefint armband och visst är det ÄNNU roligare att ha något som är unikt!

http://evamar.blogg.se/2009/september/armband-10-oktober.html

Heilt spesiell sa...

Grattis med 20000 besøkende!!Ha en flott helg!

Egater sa...

Hej
Grattis till alla besökare
I hope soon will be 200000 :)
Geerings from Estonia

alvinea sa...

Jag vill gärna försöka vinna ett armband, länkar i bloggen!

AkH sa...

Hej, jag vill gärna vara med och försöka ha turen att vinna detta armband!
Ha en bra dag!
Anna-Karin

Gabbies sa...

Jag är gärna med o tävlar. Grattis till 20.000 besökare!

Länkar i bloggen: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/september/armband-12.html

Hoppas på tur!

Ha en fin söndag!

Palven sa...

Sicken chans :o)
Jag har lagt ut en blänkare på bloggen och vill mycket gärna var med och pröva lyckan!

Astrid Hemsydd sa...

Så kult med utlodding! Gratulerer med 20.000! Jeg liker så godt smykkene du lager (må bare vente på neste lønning så tror jeg jeg må bestille et). Jeg har linket med bilde fra bloggen min her http://hemsydd.blogspot.com/

Håper jeg vinner!

Anonym sa...

jag vill gärna vara med!
hoppas du får en fortsatt trevlig söndag.
(santtu_nyberg@hotmail.com)

Mysebo sa...

Jag är med!
länkat från min sida:-)

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/september/vinn-ett-armband.html

info@annakarlsson.se

Tygterrier sa...

Självklart vill jag vara med och fira, jag är ju en av de som bidragit till att siffran stigit :-) Jag länkar från min blogg!

Lillan sa...

grattis till besöken! jag deltar gärna i din utlotting. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/september/armband-9.html

mail: litenmentuff@live.com

Pernilla sa...

GRATTIS!! Jag vill vara med, länkar från min blogg =)

Bobo/Rumba de kransen sa...

Oj, vad många besökare. Väl värt att fira. Grattis! Jag är med och jag lägger upp en länk på högerkanten i min blogg.

rino sa...

schyst!
är med och länkar:-)

angelmax sa...

jag vill vinna grattis grattis till alla besökare

jessie sa...

Åh Grattis till så många besökare! Jätte fint armband du lottar ut! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-ett-armband-14.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Amanda sa...

Underbart fint armband!
jag vill absolut vara med och tävla. ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/september/tavling-armband-9.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

Alla kan sy sa...

Ohh, jag vill också vara med på utlottningen!

Kolla även in min blogg om du har lite tid över.

Zazza sa...

Stort GRATTIS till fantastiska 20 000 besökare. Det visar ju att du är otroligt kreativ. Önskar dig all lycka i framtiden och tackar samtidigt för dina komentarer på min blogg. Har naturligtvis länkat till dig från min blogg. Ha det bra Zazza

Tova sa...

Åh, grattis till det stora besökarantalet :) starkt jobbat!
Är gärna med i tävlingen, älskar armbandet ;)
kramar

Lina sa...

kul med många besök. jag är gärna med och tävlar.

V I L J A sa...

Vilket fint! Självklart vill jag vara med och tävla om chansen att hänga det runt min armled nu i höst :)

Håller tummarna!

viljasvarld@hotmail.com

Fio sa...

Gratulerer så masse med 20 000 besøkende!
Så mye flott som det er her så kan jeg forstå at det er mange som vil inn og titte!

LinSar sa...

Vill jätte gärna vara med och prova vinna

Erika sa...

Jag är med och länkar på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Anna, Tvillingtand sa...

Jag vill vara med och tävla om ett av dina fina armband =)

stråmyran sa...

Grattis till 20.000 besökare!
Jag är gärna med och tävlar.

anita L sa...

Jag vill vara med å få chansen å vinna ett fint

miros79[at]hotmail.com

Anonym sa...

vill vinna :)

Anonym sa...

jättefint armband.
ja vill så klart va med :)
så jag satar på dubbellott o länkar från min blogg :)

Anonym sa...

vilket vacker armband!
du gör verkligen fina smycken!
sådär på sidan om måste jag bara säga att jag gillar din blogg! den är verkligen kreativ och jag får alltid så mycket ideer härifrån :)

Pernilla sa...

Så klart jag vill vara med och tävla om fint smycke ifrån dig!
länkar i bloggen.

Heimlaga sa...

Klart jag vill vara med!

Anonym sa...

jag vinner gärna!
kawisen kanelbulle hotmail punkt com

Doris_Assar sa...

Åh, jag är gärna med!! :-)

Strumpetossa sa...

Självklart vill jag vara med och tävla!!

Mirrezz sa...

vill självklart vara med!

LillaBarn sa...

otroligt fint, kan man vara med och tävla!??!! Grattis till alla besökarna...

Kawai sa...

Åh, jag är supergärna med :)

kawwe@hotmail.com

Anonym sa...

jag är med i tävlningen och länkar från min blog =)

Dittenodatten sa...

Klart jag vill vara med i utlottningen! Har länkat från min blogg. Grattis till så många besökare!

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Jag vill gärna vara med och tävla.
Har länkat till dig på min blogg också.

Anonym sa...

Jättefint armband, jag är gärna med! :-)
karin
doll@home.se