tisdag 15 september 2009

Något att se fram emot

Titta vilka fina tyger som dyker upp på IKEA den 1/10. Så här står det i pressreleasen:

"Metervarorna, som finns i fem olika utföranden, är inspirerade av fabler och ordspråk om djur. Mönstren berättar historier som utspelar sig i Lotta Kühlhorns egna favoritmiljöer, allt från stadsdjungel under Skanstullsbron i Stockholm, till en brant fjälltopp i Storlien. Med ANNAMOA är det enkelt att skapa trivsel hemma i höst. De stormönstrade metervarorna passar lika bra som kudde eller väggkonst." (59 kr/meter.)












Foto: Pressbilder IKEA

15 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Härliga!!! Heja IKEA!

Linda Muhr sa...

finfina tyger, tur jag har nära till IKEA ca 15 min..;)

od Andulky sa...

Underbara! Heja Ikea!!

Anonym sa...

Tror jag gillar den blaa vinteridyllen bäst :) Paminner mig lite om japanska tyger - kanse du kan pyssla bra med dessa tyger pa japanska ;)

AkH sa...

Fina tyger, har missat dessa tidigare. Vad duktig du är på att sy, trots att du inte har sytt så länge. Roligt att se allt du gjort!
Må gott!
Anna-Karin
livetharochnu-akh

Strömming sa...

WOhoo tack för tipset! Jättefina ju!

LillaBarn sa...

Undrar om de kommer hit, och när... När kommer de säljas i Sverige?? Fina...

LillaBarn sa...

Fast nu såg jag ju release datumet... Hoppas det kommer till Australien nån gång före nästa istid...

malin sa...

oh, jag som bara har 4 minuter till IKEA, jag kommer att hänga på låset när dom kommer :)

Nette sa...

vi hade en del av dem på Finska ikea redan igår.....

Fotograf Jenny Thörnberg sa...

Toppen! TAck för tipset nu vet man vart man ska åka från jobbet den 1 oktober då....

Anonym sa...

Jag såg dem på IKEA i Kungens Kurva redan idag! (men köpte inget då jag inte riktigt kom på nåt bra att sy av dem...)
/Lina

prickig design sa...

succé ikea!

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Åh så fina tygerna är! Blir mer och mer kär!

Vad kul att du är med och tävlar om två st mineglas på min blogg! ser att du länkat också, dubbel vinstchans för dig :) Kram!

Anonym sa...

Bravo IKEA! Tack för tipset också. Härliga tyger.