fredag 18 september 2009

Tänkte ha en utlottning igen

Ser att besökarantalet snart passerar 20 000 och då passar det väl bra att fira med en utlottning! Kommentera gärna här vad ni vill att jag ska lotta ut! Ett namnsmycke, det blev ju succé sist, eller kanske ett annat smycke, en mössa, ett par byxor, ett gosedjur eller kanske något helt annat, kom med förslag!

Det skulle vara jättekul att veta vilka ni är som kikar in här på bloggen också, så lämna gärna ett hej innan ni går! :-)

Trevlig helg!

P.S Jag har uppdaterat butiken nu med de tidigare sydda mössorna och dregglisarna. D.S

20 kommentarer:

Sluggo mini sa...

Ett namnsmycke vore ju faktiskt väldigt roligt att få tävla om....även om du redan lottat ut ett sånt förut. De är ju så otroligt fina!

//Jenny

Maria sa...

Ja, en "gammal" sybok/tidning/mönster som du kanske inte längre använder. Sedan är det ju alltid kul OM man skulle vinna att få något klädesplagg av något slag:)

Jenny Mårtensson sa...

Ett namnsmycke vore väldigt roligt att tävla om//Jenny

Palven sa...

Jag är förtjust i dina smycken, så gärna en andra chans att försöka vinna något av dina fina namnsmycken :o)

AnKa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Mössa!!!

AnKa sa...

Visst vore det trevligt med ett namnsmycke :-)
Men jag skulle också bli glad åt ett par barnbyxor eller varför inte ett hemligt pysselpaket, med pysselmaterial.

Aleisa Ribalta sa...

Dina namnsmycker så klart, jag bara håller tummarna, snälla gud denna gång må jag vinna, hehe, funkar så?, nej men jag vill ändå deltaga.

Fangoria sa...

Hej!
Ett namnsmycke vore superkul att vinna, eller kanske en väska. Eller söt mössa...=)

JuMel sa...

Jag röstar för att du ska lotta ut ett namnsmycke,även fast jag i princip redan beställt ett, de är ju så underbart fina!:)

Strumpetossa sa...

Ja namnsmycken är ju som sagt alltid kul eller något annat smycke :)

sofia sa...

Jag skulle gärna vilja vinna ett namnsmycke.

Anonym sa...

namnsmycke hade varit kul =) jag brukar kika in här =)

Anonym sa...

Namnsmycke har vi inget så jag skulle gärna vara med i en utlottning av ett sådant. De är så fina.

Jag hälsar på lite då och då och tycker alltid det är lika roligt och inspirerande att se vad du hittar på.

Beata sa...

Grattis till 20000! Själv ser jag fram emot att passera 1000. Jag skulle tycka att det vor trevligt att tävla om ett namnsmycke!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Halkade in här bara sådär..o jag lämnar ett litet avtryck innan jag tassar vidare =)

Härlig blogg du har! Kram

stråmyran sa...

Hej!
Ett namnsmycke vore fint att vinna :)

Heimlaga sa...

Jag kikar in ibland, och skulle gärna vinna ett namnsmycke!

LillaBarn sa...

Ett namnsmycke såklart....

Anna-Snoddas sa...

Åh, jag vill ju sååå gärna ha ett av dina fantastiska smycken! :)