torsdag 3 september 2009

Symässa i Gbg och rapport ang symaskin :-)



Jag har fått några beställningar på mössor och var tvungen att beställde lite tyg från E-slöjd. Med i tygpaketet följde en fribiljett till en sy- och inspirationsmässa som är här i Göteborg den 23-25 oktober. Kul! Ska försöka komma iväg på den.

Jag har fått svar från SMD och en ny stygnplatta skulle gå på 28.50£! Tyckte att det lät rätt mycket så jag ringde en symaskinsaffär i Göteborg och de trodde att den skulle gå på en 100-lapp, han var inte helt säker men att det skulle vara där omkring, så jag beställde en ny därifrån istället. Hoppas nu att det inte tar allt för lång tid att få hem den.

7 kommentarer:

Palven sa...

Håller tummarna att allt löser sig å att du snart får sätta händerna i det nya tyget!

Lilla NovaK sa...

Så spännande med symässa, den skulle man kanske gå på...

Vilken otur du har haft med maskiner... Hoppas att du får hem delarna snabbt nu och att du slipper mer strul!

Linda Muhr sa...

trist med din maskin..spännande med symässan, jag ska precis beställa från E-slöjd..om jag får en biljett kanske jag får tummen ur och åka...när är mässan?

Linda Muhr sa...

nu såg jag datumet! ;) man ska läsa lite nogrannare! ;))

alvinea sa...

Trevligt att du lämnade en kommentar hos mig! Och roligt att hitta din blogg, du gör jättefina saker! Jag kommer att återkomma, hoppas du kommer att gilla mitt mönster på mössorna!

Anonym sa...

oj vilken skillnad pa priserna!! hoppas du snart kan sy igen men du pysslar väl fina smycken istället ;)

Mysebo sa...

Skilnad på pris! Hoppas att det ordnar sig. Kul med beställning och nya tyger.