fredag 18 december 2009

Mitt hemlispaket har kommit :)


Många fint inslagna paket

Tidigare ikväll hämtade jag ut mitt hemlispaket. Var tvungen att riva upp det direkt :) Allt var fint inslaget och ordentligt uppmärkt. Både lilltösen och mellanbarnet (sonen E) hjälpte till med paketöppnandet.


En småsnorig C öppnar paket



C fick öppna sitt paket först, himmel vilken fin kanin hon fick! Och som ni ser på bilden så blev hon jätteglad!


Fin kanin!

Nästa paket som öppnades innehöll en virknål, därefter hittade vi ett paket med garn. Jättebra! Tror att den hemlige bytesvännen har förstått att jag vill lära mig virka ;-) Efter det hittade vi ett paket som det stod "till mamman" på och det innehöll en jättefin väska, med ficka och nyckelhållare på insidan.


Insidan på väskan

I paketet märkt med "något juligt" fanns det ett sytt hjärta som jag nu har hängt upp i ett fönster. Ett tygpaket fanns det också, det innehöll fint kanintyg från JNYdesign, benvitt med rosa kaniner. Det blev C stormförtjust i. Ett paket innehöll ett fint näsduksfodral. Det sista paketet, (det var många paket med), var märkt med "något gott" och i det fanns det skumtomtar, C lade beslag på den påsen direkt. Jag fick låna den en liten stund för att kunna fotografera men sedan sprang hon till pappa i soffan. Hon vet att det är hans favoritgodis! Som mönster följde en mönstertidning med, Burda nr 12/2009.


Här är allt jag fick!

Tack så jättemycket hemlige vän! Det var rena julafton idag med så många paket! Jag kunde inte riktigt lista ut vem det var som skickat det fina paketet även om jag hade mina misstankar så jag var tvungen att titta under tejpbiten. Och ja, jag gissade rätt! :) ♥-ligt tack!

2 kommentarer:

FrökenC sa...

Kul att det kom fram ordentligt!! och att det föll er på läppen! =)

Mia sa...

Har sett fler bloggare med hemlispaket det ser så kul ut. Trevligt att få annat än räkningar i brevlådan.

Grattis till vinsten i förra inlägget.

Du får ha en fortsatt trevlig helg./mia