tisdag 29 december 2009

PIF:ar igen

Jag har anmält mig till en PIF igen, den här gången hos Krumelur. Jag har inte glömt er som väntar på en PIF från mig från den tidigare omgången, 365 dagar har inte passerat ännu ;-) Tråkigt nog dök det aldrig upp någon PIF-present till mig från den första PIF:en jag anmälde mig till men det är väl sådant som händer antar jag...

PIF = PAY IT FORWARD

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Vill du få en handgjord present av mig så skriv en kommentar till det här inlägget. De tre första kommer med i PIF:en och får en present av mig inom 365 dagar. Kopiera texten här ovanför och lägg ut på din blogg där du lovar att göra detsamma.

3 kommentarer:

Astrid Hemsydd sa...

Dette hørtes spennende ut, og jeg vil gjerne være med! Tar utfordringen og gjør det samme på min blogg!

á Yeliqa sa...

Jag är gärna med :) Det var ett tag sedan sist jag var med i en PIF så det håller på att vara dax igen:D

Mia sa...

Det låter kul jag vill gärna vara med har aldrig varit med i en sådan. Skriver om det ikväll.