söndag 13 december 2009

Smycken jag hade med mig till marknaden

Här är en del av de smyckena jag hade med mig till marknaden. Eftersom allt inte är sålt lägger jag ut en del i butiken.


Örhängen med julröda änglar (ett par lottas ut senare idag)


Löv i tibetsilver med röd pärla och organzahalsband


Blommor i antiksilverfärgad metall med röd eller svart pärla, samt rött eller svart organzahalsband


Rött juläpple, halsband med röd vaxad glaspärla och grönt glaslöv


Budskapshalsband, Carpe Diem, Crea Diem och Amor vincit omnia.


Smyckeset med halsband och armband med metallhjärtan och svart och vita pärlor och hjärtan.

2 kommentarer:

JuMel sa...

Oj, oj, oj vad många fina smycken!!!

Martina sa...

Jisses vad många fina smycken du gör ! (var får du din inspiration ifrån?)
Får man var så "fräck" och fråga var du köper ditt material till smyckena?