måndag 7 december 2009

Utlottning



Jag skulle ha haft en 25000-besökare-utlottning men nu närmar det sig 26000 besökare så vi kan fira det i stället!


Det blir utlottning av två vinster, ett förstapris och ett andrapris. Det man kan vinna är ett budskapshalsband med texten "Amor vincit omnia" eller ett par röda julängelörhängen.


Lämna en kommentar så är du med i utlottningen. Skriv gärna i kommentaren vilken vinst du vill ha. Lottdragning blir det på söndag den 13/12 kl 20.00.

Tillägg: Det är jag själv som har stansat brickan och gjort örhängena...


Utlottningen är avslutad!

66 kommentarer:

FrökenC sa...

Självklart vill jag vinna snygga smycken! Helst halsbandet, eftersom jag inte kan ha örhängen längre. Grattis till dina 26000 besökare!!

Mia sa...

Grattis till alla dina besökare jag vill gärna vara med i din utlottning. Skulle helst vilja vinna de fina julängelörhängena.

Maria sa...

Kul med utlottning:) Trevligt med så många besökare - trevligt om man skulle vinna. Om vinstlotten hamnar på mig skulle jag vilja ha kedjan.
GOD JUL på dig!

ps har även länkat från min sida...

Sara sa...

Oj svårt att välja, men skulle nog ta örhängena ;) Kul att du haft så många besökare!!

Marika på Odlingspyssel sa...

Grattis till alla dina besökare! Jag är bara så glad över att du gillade boken du vann :)

Marika på Odlingspyssel sa...

Oh! Jag glömde, jag vill självklart vara med i din tävlig :) Superfina smycken!!

Anna, Tvillingtand sa...

ÅÅ jag vill vinna, jag vill vinna! Tack för din senaste kommentar också! Håller med om att det inte ska vara ett måste, men jag tycker att blogga är ett kul måste och jag hoppas att jag tar mig tid att göra det oftare =) Jag måste bara hitta min nya "jobb-balans"...

MESC sa...

Jag förstår mycket väl, att du har så många besökare!!! Din blogg är toppen, grattis!!! Jag vill gärna vara med och tävla, helst vill jag vinna halsbandet.

JuMel sa...

Självklart vill jag vara med och tävla och om jag vinner vill jag gärna ha halsbandet, sånna kan man aldrig få för många av:)Länkar från min blogg oxå och grattis till alla besökare!

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Jag vill såklart vara med och tävla. Tycker att örhängena är underbara så dem vill jag vinna.

Vindling sa...

Jag vill vara med! Själv använder jag inte örhängen, men de skulle bli en perfekt julklapp till min syster så jag skulle nog välja dom ändå. Eller halsbandet... till mig själv... Hmm...

Anonym sa...

jag är med och vill gärna vinna halsbandet =)

Anna-Snoddas sa...

Klart jag vill vara med! Svårt val men skulle gärna vilja ha halsbandet!

Doris_Assar sa...

Jag vill också gärna vara med!! Skulle jättegärna vilja ha halsbandet!!! :-)

Totaja sa...

Vilja fina vinster! Helst vill jag vinna halsbandet eftersom lilltjejen har en tendens att dra i örhängen om jag har det på mig.

Pilo sa...

Grattis till ditt höga antal. Jag vill gärna vinna det fina halsbandet om jag har turen.

Call design sa...

Grattis, men konstigt är det inte att du har så många besökare då hela din blogg strålar inspiration!

Och självklart vill jag vara med och ta chansen och vinna dina finfina vinster!

Mysebo sa...

Jag vill vinna (igen)!

Mami Syster Yster sa...

Grattis! Jätte mysig blog som jag kommer besöka även i framtiden.
Jag vill gärna vara med i utlottningen. Om jag vinner så vill jag ha budskapshalsband.
(Jag bor utomlands men hoppas jag får vara med i tävlingen=
Trevlig Jul!

Paula sa...

Vilka fina smycken, halsbandet skulle jag gärna hänga runt min hals :-)
allenp@glocalnet.net

h/saltaste bönan sa...

Hej, vilka fina! Jag vill hemskt gärna vara med i utlottningen. Min sambo har smyckesfobi och skyggar tillbaka när jag har stora halsband och ringar, men ett par röda julörhängen skulle han få stå ut med (och skulle jag vinna brickan skulle de bli en perfekt present till min syster).

Jenny sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om dina fina smycken.
Skulle gärna vilja vinna halsbandet.
Grattis till dina 26000 besökare!

KRUMELEJ sa...

GRATTIS till alla besökare. Jag är jättegärna med och tävlar. Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag välja ett halsband. Hoppas, hoppas hoppas :).

Tygterrier sa...

Jag vill vinna! Helst halsband - det kanske kan bli en julklapp till mig själv :-)

LillaBarn sa...

Grattis till alla besökarna, halsbandet är jättefint, likaså örhängena. Kan inte ha örhängen dock pga lilla terroristen som drar i dem... Så vinner jag bidde det nog halsbandet!

Polkahjerte sa...

Gøy med konkurranser! Jeg er med. Likte veldig godt amor-smykket.

Sanna sa...

Å va fina. tänk va glad man kan bli av att se små ting. Vill gärna vara med i din utlottning. mvh Sanna

Love and be proud sa...

GRATTIS!!!! :) Jag deltar gärna!!! Välkommen till mig du också (tävling pågår) ;)

Gabbies sa...

Hej! Grattis till besöksantalet! Jag är gärna med o tävlar om halsbandet =)

Hoppas på tur!

Fia sa...

Hej och Grattis till så många besökare! Jag vill gärna vinna!

Tvingas jag välja så blir det nog halsbandet.

Hoppas på tur!

Kottekott sa...

Grattis! Klart man e med!

DORIS DAISY sa...

Åh vad vackert! Klart jag är med! Och hur ska jag kunna välja, jag som är veigheten personifierad. Jag blir urglad av vilket som, de är båda lika fina!

Starka Ulle sa...

Grattis till besökarantalet! Jag vill gärna vara med i utlottningen, jag tyckte örhängena var så härliga!

evamar sa...

Vad kul! Jag är gärna med och tycker att båda vinsterna är fantastiska så jag kan bara inte välja...

http://evamar.blogg.se/2009/december/smycken-13-december.html

Kashaya sa...

Jag är gärna med och tycker örhängena var underbara!=)

ElinArmour sa...

Grattis till alla besökare!
Jag är gärna med & tävlar om halsbandet =)

Anonym sa...

Jag dom jule fina örhängena vill ha då man en riktigt fin jul ska ha hemma oss svärmor och svärfar såklart så som i alla år så detta skulle va en perfekt sak att vinna sig just nu , så nu håller jag både fingrar och tår och hoppas på denna vinst med vänliga hälsningar Jeanette:)
mailadress: nettis_moris@hotmail.com

Anonym sa...

Så fina! Jag tävlar gärna om halsbandet.
Hoppas du har det bra.
Kram Sandra
(santtu_nyberg@hotmail.com)

ANKI sa...

ja det är klart att jag är med!!! om JAG vinner vill jag gärna ha de fina örhängena!!

anki_karlsson@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jättefina smycken! Jag är gärna med och tävlar.

eammi sa...

Grattis till alla besökare! :) Jag hade väldigt gärna velat vinna örhänga, dom är sådär härligt juliga, precis i min smak.

Ha det så bra!

Mvh Emilia (Emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

Nelly sa...

Jag älskar Budskapshalsband, verkligen jätte vackert är det :)
så om jag vinner så skulle jag väldigt gärna vilja vinna det!
hoppas på tur nu,
och grattis till alla dina besökare!
kram!
yllen_nelly94@hotmail.com
www.nellym.blogg.se

Tina sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och grattis till så otroligt många besökare.
Jag är mycket glad att jag hittat din blogg för jag älskar pyssel.
Vinner jag så vill jag helst vinna halsbandet för jag kan ej ha örhängen.

Min email: mar.hellou@hotmail.com

Elin sa...

Åh, vilka vackra smycken!
Jag har ju själv 10 hål i öronen men jag föll pladask för halsbanden..Vackert! ord säge rså mycket!! <3

Villa passa på och önska dig en trevlig lucia!!

Elinmattsson85@hotmail.com

En Mölnbobos Liv sa...

Jag gillar halsbandet och hoppas på lite tur. Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/december/budskapshalsband.html

info@annakarlsson.se

Ingrid sa...

Åh, jag är väldigt gärna med och tävlar! Blev alldeles förälskad i de söta örhängena! Kram så länge

Anna sa...

Ett sånt där halsband har jag suktat efter länge! Tar en lott och hoppas på tur!

Må gott i vintermökret!

Tova sa...

Åh vilken fin tävling! Måste jag välja så blir det nog örhängena ;)

Kramar
ectricgirl@yahoo.se

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med tävlingen!
Jag håller tummarna för halsbandet!
MVH
maria_sundkvist@hotmail.com

Fangoria sa...

Åh vill jättegärna vinna, helst båda delarna ;o) men kanske mest halsbandet!!
Hoppas på vinst!
Jag har länkat:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2009/12/smycken-hos-lillofant.html

Anonym sa...

Jag ar garna med, skulle hemskt garna vilja vinna budskapshalsbandet, ett av mina favorit 'ordsprak' :)
maria.bmast@gmail.com

TESS sa...

Skulle jättegärna vilja vinna halsbandet! :)

Elin J sa...

Jag vill vara med och vinner jag så vill jag ha halsbandet, så j*vla snygg, love it!

*håller tummarna hårt*

sandra sa...

Åh vad duktig du är! Halsbandet skulle sitta fint :0)

god jul, håller tummarna!
kram sandra
sandra-le@live.se

suss sa...

Jättefina!! Halsbandet blev min favorit! Hoppas på turen!
= )

Anna Nilsson sa...

Jag blev tokförälskad i halsbandet och håller tummarna!

Husfrun på landet sa...

Ja men självklart vill jag vara med i utlottningen.
Jag är väldigt förtjust i dina halsband, och eftersom jag inte har hål i öronen, så skulle jag önska mig ett halsband om jag hade turen att vinna :)

Tessan sa...

Jag är med och hoppas på tur.
Helst halsbandet.
tessan.scilla@hotmail.com

Frankly sa...

Jag vill också vara med och tävla. Om jag vinner vill jag helst ha örhängena.
elisabeth_frank@hotmail.com

jessie sa...

Åh så fina! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag gärna vilja vinna halsbandet! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/december/vinn-budskapshalsband-eller-roda-julangelorha.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Hoppas på tur!
/Jessica

Linda sa...

Grattis till alla besöken. Vill gärna vara med och tävla och skulle helst vilja vinna det fina halsbandet

Hoppas på tur :)
Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Jessica Sthyr sa...

Sjukt fina priser :) skulle vilja vinna halsbandet ifall jag vann! :)

Sallyomuffy sa...

Grattis på alla besöken!
Jag är mer än gärna med i din tävling,
om jag vann skulle jag vilja ha budskaps halsbandet X)
Kram från Sallyomuffy

Wcollection sa...

ojoj var precis att jag hann va med:) nu hoppas jag på turen!! GRATTIS!!

Maddie sa...

Jag är med! :D
mail: maaddeh@hotmail.com

ida sa...

va kul med besökarna! :D
jag är gärna med :) halsbandet är favoriten!
kram