söndag 13 december 2009

Utlottningen är avslutad och lottdragningen är gjord

Nu är vi tillbaks från pepparkaksbak och äldsta dottern har hjälpt mig med lottdragningen. 64 lotter blev det. Tack alla ni som var med!


Jag skrev ut namnen från kommentarsrutan och klippte och vek lotterna och lade dem i en skål och äldsta dottern fick sedan dra två lotter. På första lotten står det Call design och på den andra står det Evamar. Grattis till er!

Ingen av er har meddelat i kommentaren vad ni vill vinna så maila mig vilken av vinsterna ni vill ha samt era adresser så postar jag smyckena i veckan som kommer.

2 kommentarer:

evamar sa...

Åh, vad kul!!! Om jag får välja först så tar jag nog halsbandet. Mailar dig på en minut!

Call design sa...

Hej och tack för din finfina tävling. Att jag skulle vinna trodde jag aldrig!

har skickar iväg ett mail till dig där allt finns.
Många många goa hälsningar och ett stort tack!